Post Page Advertisement [Top]

 10/11/2020(casa) - 20min

Hoxe fixen unha choiva de ideas sobre a miña palabra(multinacionais) en papel. Poño a foto debaixo.


Fontes consultadas para recavar a información:
https://en.wikipedia.org/wiki/Multinational_corporation

24/11/2020(casa) - 2h

Hoxe púxenme a facer o guión no documento que colgo máis abaixo. Todavía me queda un pouco. Probei a gravar para ver canto tempo me leva decir todo e cronometréi 2 minutos e medio.




25/11/2020(casa) - 2h

Hoxe comecei completando o guión. Gravei o audio e o comecei a editar en Blender(o programa que eu uso). O audio dura catro minutos.

16/11/2020(clase) - 50min

Non puiden editar porque o programa de edición e mais os archivos están no meu ordenador de casa, así que traballei nun storyboard para ter máis claro o que quero facer logo. En casa o subirei en formato pdf, o guión subraiado(para indicar que levo planificado) e máis o storyboard.

29/11/2020(casa) - 5h

Hoxe rematei de editar, o exportei e lle puxen a música de fondo(L'amour est un oiseau rebelle - Georges Bizet). O subo aquí e mais nunha entrada nova.


Ningún comentario:

Publicar un comentario

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib