Post Page Advertisement [Top]


AvaliaciĂ³n do folleto de Adriel, Guillermo e Cristina:

0
1
2
3
4
1. O folleto Ă© creativo, orixinal e atractivo.



X

2. Debe ter imaxes que aclaren e resuman as ideas do texto.




X
3. Ten titular de tapa, titulares internos, lema, logotipo...



X

4. A informaciĂ³n das rutas e actividades Ă© correcta, clara e completa.

X



5. Emprega a rexistro formal.




X
6. A modalidade Ă© a enunciativa.




X
7. Non hai faltas de ortografĂ­a nin gramaticais.




X
8. A categorĂ­a gramatical predominante Ă© o substantivo.



X



1. Eu pĂ³Ă±olle un 3 porque Ă© bastante orixinal e ben organizado.
2. Eu pĂ³Ă±olle un 4 porque as imaxes resumen todo o que se escribe moi ben.
3. Eu pĂ³Ă±olle un 3 porque boto en falta un lema.
4. Eu pĂ³Ă±olle un 1 porque case non explica as rutas.
5. Eu pĂ³Ă±olle un 4 porque emprega un rexistro moi formal.
6. Eu pĂ³Ă±olle un 4 porque practicamente todas as frases son enunciativas.
7. Eu pĂ³Ă±olle un 4 porque non hai ningunha falta de ortografĂ­a.
8. Eu pĂ³Ă±olle un 3 porque case sempre o usa.


NingĂºn comentario:

Publicar un comentario

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib